31/10/2022

«Enfilant l’agulla» i «Era, era… i ara ni paller ni era» es poden veure en 360º, una forma diferent de visitar les nostres exposicions. De forma interactiva, podreu recórrer de nou les sales, llegir els plafons i veure en detall les peces que vàrem exposar!

Gràcies a aquesta tecnologia, podeu veure de nou l’exposició «Enfilant l’agulla» si cliqueu aquí i «Era, era… i ara ni paller ni era» si cliqueu aquí. Us podeu moure amb el ratolí per dins l’exposició i si cliqueu sobre els símbols corresponent, veure fotografies ampliades de les peces o llegir els plafons amb les explicacions. D’aquesta forma, si no vàreu poder venir a les exposicions, les podreu visitar igualment o si voleu repassar alguna peça o recordar-la, ho podreu fer d’una forma ben diferent.