10/08/2022

Presentació del llibre "La casa i la llar pallaresa (1946)": activitat cancel·lada

Cartell de la presentació del llibre La casa i la llar pallaresa.

Atenció, aquesta activitat ha estat cancel·lada

Ignasi Ros, historiador i tècnic de l’Ecomuseu de les Valls d’Àneu, presentarà dissabte dia 13 d’agost a les 19:30 el llibre “La casa i la llar pallaresa (1946)”, l’obra inèdita escrita l’any 1946 per l’etnògraf i museògraf pallarès, Ramon Violant i Simorra (Sarroca de Bellera 1903-Barcelona 1956). El llibre explica quines són les característiques dels habitatges, cabanes, bordes i corrals del Pallars amb referències a la vall de Boí, Aran, l’Alt Urgell i Andorra. És el vuitè volum de la col·lecció ‘Biblioteca Ramon Violant i Simorra’ de Garsineu Edicions i contè abundant documentació fotogràfica, plànols i il·lustracions.

13 d'agost de 2022

Guanyadors VI Concurs de Microrelats de la Vall Fosca

cartell inauguració de l'exposició Enfilant l'agulla

Inauguració de l'exposició «Enfilant l'agulla, la indumentària tradicional de la Vall Fosca»

Presentació del llibre "Del Montsec a les Valls d'Àneu seguint els indrets d'una guerra. Front del Pallars 1938-39" de Manel Gimeno

L'adreça electrònica no es publicarà.