23/09/2022

El dia 3 d’octubre tindrà lloc la Jornada sobre Mediació i Accessibilitat al Museu Hidroelèctric de Capdella. Aquesta jornada, dins el marc del Pla d’accessibilitat de museus i centres i espais d’arts visuals de Catalunya, té com a finalitat la formació de les persones programadores, responsables i tècniques dels museus, centres i espais d’arts visuals, així com el personal d’atenció al públic, i a tots aquells interessats que formin part o no d’aquests equipaments,  que intervenen en la mediació.

Les ponències que hi tindran lloc són les següents:

• “Mediació i accessibilitat als museus i centres d’art: una mirada interseccional des dels drets de les persones amb discapacitat”, amb Montserrat Garcia Blasco, membre de la junta directa de la Federació ECOM referent en accessibilitat i del Consell per a la promoció de l’accessibilitat de la Generalitat de Catalunya.
  • Taula rodona amb la participació de: Cooperativa Alba Jussà, Tremp, Pallars Jussà (Ariadna Ureta, logopeda, i Núria Riasol, terapeuta ocupacional), Espai Ermengol-Museu de la Ciutat, La Seu d’Urgell, Alt Urgell (Anna López, Responsable de l’Espai-Ermengol), Club Social El Picot, La Seu d’Urgell, Alt Urgell (Laia Ramírez, coordinadora, i Núria Valls, educadora), Associació de Discapacitats de la Val d’Aran (Dolors Berdier, directora d’ADDA Aran). Moderen Eva Perisé, directora del Museu Hidroelèctric de Capdella i Sígrid Remacha, coordinadora del Sistema Territorial del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya i assessora en accessibilitat universal.
  • Cooperativa Alba Jussà, experiència pràctica en la visita guiada al Museu Hidroelèctric.
  • Maite Trepat Burgués, Directora Associació Alba. Explicació dels diferents projectes artístics realitzats.

Adjunt teniu el programa complet de la jornada i els seus horaris. Si voleu més informació o us voleu inscriure a aquesta jornada, ens podeu enviar un correu electrònic a info@museuhidroelectricdecapdella.cat De seguida que estigui disponible tot el programa, també l’adjuntarem a aquest post.

Documents relacionats